LAPSE SUU

2018/2019

Paul-Martin (5.a.) küsib õpetajalt:
“Kuidas see fotostamine inglise keeles on?”
Õpetaja soovib teada, mis see fotostamine tähendab.
Paul Martin:”No see, kui sa pildistad.”

Tarukese rühma lapsed on saalis muusikatunnis. Muusikaõpetaja jagab lastele kõlapulgad ja küsib:
“Mis pill see on?”
Lapsed arvavad: “Pulgad”
Õpetaja soovib täpsemalt teada: “Mis pulgad?
Lenna (3.a) arvab: “Juustupulgad.” 

 

Õiekese rühmas söövad lapsed lõunat. Kaks poissi jutustavad ja sahmerdavad laua ääres.
Adeele (4.a) ütleb neile: “Lähete rõdule laua äärde ja sööte liiva!”

Tarukese rühma lapsed küsivad teistelt lastelt, kes hiljem õue tulid:
“Miks te kohe õue ei tulnud?”
Karl Marten (4a): “Me ei saanud kohe õue tulla. me käisime roboteegi juures”
Selgitus: roboteek-logopeed

Tarukese rühma lapsed hakkavad minema staadionile.
Hanna-Loore (3a): “Me lähme kastootiumisse.”

2016/2017

Rasmus räägib: “Me käisime eile obutamas!”(ratsutamas)

 

Eric küsib õues: “Kes see võrrab?” (eemalt on kuulda sääreväristaja häält)

 

Vool vilkus. Õpetaja ütleb seda lastele.
Eric küsis: “Mis vilkus?”
Õpetaja: “Vool vilkus.”
Eric: “Meil vilkus vanaema juures kärsahais!”

 

Tädi Elle tuleb tööle. Mirtel (3 a.) näeb teda akna tagant möödumas ja hõikab rõõmustades: “Tädi söök tuleb!”

 

4-aastased lapsed mängivad rüütleid.
Elisabet: “Mina olen printsess Kuldkihar.”
Kiur: “Mina olen lohe Ossu.”
Sten-Eric: “Mina olen Kontantin Päts.”


Mummide rühma õpetaja andis lastele joonistamiseks lühikesed rasvakriidid, et õiget pliiatsihoidu harjutada. Siim (3a) küsib õpetajalt: “Kas sa tõid need prügimäelt?”